همراهان

همراهان محلی برای نوشتن ها و با هم بودن

همراهان

همراهان محلی برای نوشتن ها و با هم بودن

آلودگی هوا با وجود تعطیلی کرونایی

این روزها که تقریبا شهر تعطیل است دیگه چرا هوا اینقدر آلوده است؟ این دیگه از عجایبه این تهرانه!

من که توی خیابان هم ماشین های زیادی نمی بینم ولی با این وجود کلا هوا آلوده است. یادمه در ابتدای این دولت گفتند که با بهبود بنزین مشکلات آلودگی را حل کردیم ولی ظاهرا اون هم درست نبود

ویروس کرونا و همه گیر شدن آن

در شرایط حاضر که ویروس کرونا وارد کشور ما شده است و اطلاع رسانی ها در مورد ویروس کرونا اصلا در حد خطر مربوطه نیست، به نظر من وبلاگ ها و وب سایتها باید نقش پر رنگ تری بازی کنند. مردم باید با علائم این ویروس به خوبی آشنا باشند و برای پیشگیری از ابتلا به آن بدانند که چه بکنند


برای من بسیار جالب بود که حتی مسئولین ما فکر ماسک و الکل و نیازمندیهای مربوطه را نیز بطور کامل نکرده بودند. 


علائم این ویروس خیلی شبیه به سرماخوردگی است با این تفاوت که تب بالا و تنگی نفس مربوط به آن بسیار مشهود است. بنابراین من توصیه می کنم حتما مطالب مفید مربوط به علائم ویروس کرونا را مطالعه فرمایید و دوستان و آشنایان را بیشتر آگاه سازید